med Jesus i centrum

vem du än är, varhelst du kommer ifrån, är du välkommen hit

VÄLKOMMEN.

Svedjeholmskyrkan är en församling i Örnsköldsvik som vill vara en gemenskap som bygger på kärleken till Jesus, bibelordet och kärleken till människor. Vi firar gudstjänst och har vår verksamhet på Nya Parken, som ligger på Folkparksgatan 3.

Vårens händelser.

Mycket sker i kyrkan under ett år, och så även i vår. Här har vi samlat särskilda händelser under våren för att underlätta att ha koll på dem, och även skriva in dem i din egen kalender.
Vi tror att dopet är en central del i att följa Jesus och vill regelbundet erbjuda möjligheten att döpas till Kristus. Om du vill döpas, anmäl ditt intresse här.

Vår hemsida är under återuppbyggnad.
Tack för ert tålamod.

Vår senaste gudstjänst

Vi firar gudstjänst varje söndag kl 11 på Nya Parken, och våra gudstjänster streamas även via vår Youtube-kanal.

Händer under veckan

Gudstjänst: söndag kl 11